לזמן מוגבל: משלוח חינם בהזמנה של 100 ש"ח ומעלה 📦
100 קפסולות ב₪130

עדכון אחרון : מאי, 2022

הגדרות

בתקנון זה:

1.1." ורונסי ישראל / ורונסי / Veronesi" – חברת מדיה קליקס בע"מ. 

1.2. "חוק הגנת הצרכן" – חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו על פיו.

כללי

2.1.    אתר זה www.veronesi.co.il  מיועד למסירת מידע אודות מוצריה של Veronesi, למסירת הודעות ועדכונים של Veronesi ללקוחותיה ולקהל הרחב, להרשמה למועדון הלקוחות של Veronesi  (ורונסי+), ולביצוע רכישה של מוצרים שונים של Veronesi באמצעות האינטרנט. 

2.2.    תנאי תקנון זה מנוסחים בלשון זכר יחיד, אולם הכוונה היא לשני המינים כאחד. 

2.3.    ורונסי רשאית לשנות מעת לעת את תנאי השימוש באתר ואת תנאי הרכישה של מוצריה, וכל שינוי יכנס לתוקפו ממועד פרסומו. 

קנין רוחני

תכני האתר מהווים קניין רוחני של ורונסי. אין להעתיק מתוך האתר תוכן כלשהו, לרבות טקסט וכל תוכן מילולי אחר, תכני וידאו, תמונות סמלים וסימנים גרפיים אחרים, וסמלי מותג של החברה.

מדיניות מכירת מוצרים

 4.1.    ורונסי מוכרת מוצרי קפה והמוצרים הנלווים אליהם אך ורק לחברים במועדון הלקוחות " ורונסי + ". לפיכך רכישה של קפה ומוצרים נלווים תתאפשר רק לאחר הצטרפות למועדון הלקוחות. ניתן להצטרף למועדון הלקוחות בחינם דרך האתר (במהלך הקניה) או דרך מספר הטלפון 053-3015250.

4.2.    ורונסי תהיה רשאית להגביל את כמות המוצרים הנמכרת ללקוח יחיד, בין בהנחת מחיר ובין שלא מתוך הנחת מחיר, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

4.3.    אספקתו של כל מוצר ממגוון המוצרים המוצע למכירה על ידי ורונסי מותנית בזמינותו של המוצר בעת ביצוע ההזמנה. 

4.4.   שירות לאחר המכירה: אם הנך נתקל בבעיה כלשהי, אנא התקשר אל ורונסי כדי להתייעץ ולקבל עזרה.

ביצוע הזמנות

5.1.    הזמנת מוצרים תיעשה באמצעות הליך הזמנה ממוחשב שאותו ניתן לבצע באתר או בהזמנה טלפונית באמצעות מספר טלפון 053-3015250.  התשלום עבור הזמנה באמצעות האינטרנט או באמצעות הטלפון אפשרי באמצעות כרטיסי אשראי או כרטיסי חיוב בלבד. ורונסי מכבדת את כל כרטיסי האשראי העיקריים הפעילים בישראל.

5.2.    כל הזמנה תיעשה בהתאם למחירי המוצרים שיהיו בתוקף בעת ביצוע ההזמנה. ורונסי תהיה רשאית לשנות בכל עת את מחירי המוצרים שלה, ושינויים כאמור יחול החל מיום פרסומם, או ממועד אחר כפי שורונסי תודיע.

5.3.    הזמנה תחשב כהזמנה מחייבת רק לאחר שניתן אישור של ההזמנה על ידי חברת הסליקה בגמר הליך ההזמנה. 

5.4.    מוצרים שהוזמנו ימסרו ללקוח באמצעות שליח לכתובת המסירה שאותה הלקוח ציין בהליך ההזמנה, בכפוף לאמור בסעיף 6.1.

5.5.    עבור משלוח המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח בהתאם לתעריפים שיקבעו על ידי ורונסי מעת לעת.

מועדי אספקה

6.1.    משלוח מוצרים אל הלקוחות נעשה אל מקומות שנמצאים באזורי הכיסוי של שירותי השליחים של ורונסי בלבד. לקוחות שמקום האספקה אליהם נמצא מחוץ לאזורי הכיסוי יוכלו לאסוף את המוצרים במחסני החברה בכתובת: תל גיבורים 5, תל אביב (בתיאום מראש). 

6.2.    לפי מדיניות האספקה של ורונסי מוצרים שהוזמנו אמורים להימסר ללקוחות בתוך יום עד שלשה ימי עסקים מהיום שלמחרת מועד ההזמנה. מובהר עם זאת שמועד מסירת ההזמנות תלוי בפעולתו של ספק חיצוני, ולפיכך מדיניות האספקה של ורונסי אינה מהווה התחייבות של ורונסי. כמו כן, בישובים שמרוחקים ממרכזים עירוניים וכן באזורים שמחוץ לתחומי הקו הירוק, מועדי האספקה עשויים להיות תלויים בפריסה הגיאוגרפית ובכיסוי של ספקי שירותי השליחים של ורונסי. בנוסף לכך, מועדי המסירה האמורים מתייחסים למצבי שגרה. יתכנו עיכובים במועדי המסירה עקב שינויים במצב הביטחוני או כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה של החברה. 

6.3.    ורונסי לא תישא באחריות כלשהי במקרה שבו המוצרים שהוזמנו יסופקו לאחר שחלפו למעלה משלשה ימי עסקים לאחר יום ביצוע ההזמנה והלקוח לא יהיה זכאי לסעד או לפיצוי כלשהו בשל כך. אולם אם מוצר שהוזמן לא סופק בתוך חמישה ימי עסקים מהיום שלמחרת מועד ההזמנה, הלקוח יהיה רשאי לבטל את ההזמנה ובמקרה זה חיובו בגין ההזמנה יבוטל.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקאות

7.1 בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצרים מיום ביצוע הרכישה ועד 14 ימים מקבלת המוצרים.

7.2 ביטול העסקה ייעשה באחת מהדרכים הבאות: פניה בעל פה לטלפון מס'  053-3015250 ,  במשרדיה של החברה ברחוב זרחין 13, הייטק פארק, רעננה, 4366241. ; הודעה בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected] ; הודעת פקסימיליה למספר xxxx או באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

7.3 בהודעת הביטול יש לפרט את שם הלקוח, מספר ההזמנה, סיבת הביטול ומספר תעודת הזיהוי שלו, ובהודעה בעל פה יש למסור גם את מספר הטלפון שבאמצעותו הלקוח מזוהה ברישומי החברה.

7.4 במקרה של ביטול כאמור, הלקוח יזוכה בסכום העסקה בניכוי 5% מסך העסקה או 100₪ , לפי הנמוך מבין השניים ₪.

7.5 החזרת/החלפת מוצר/ים יתבצע ללא עלות, אך ורק בהחזרת המוצר למחסני החברה. כתובת: תל גיבורים 5, תל אביב – בתיאום מראש בלבד.

7.6 ניתן להחזיר אך ורק מוצר באריזתו המקורית, סגורה וללא שום פגם.

7.7 במידה והלקוח מעוניין ששליח יאסוף ישירות את המוצר מביתו, הלקוח יחויב בתוספת ₪50 עבור עלות השליח.

7.8 חברת ורונסי דואגת שכל מוצר שהוזמן ייצא ממחסני החברה באופן תקין וראוי לשימוש. במידה והלקוח קיבל מוצר פגום. יש ליידע את שירות הלקוחות של ורונסי באמצעות פנייה למייל [email protected] , בצירוף תמונה שמתארת את הפגם הנטען – עד 48 שעות מרגע קבלת המוצרים.

בירורים ופניות בנושאי שירות

לבירורים כספיים ולפניות בנושאי שירות ניתן להתקשר למחלקת שירות הלקוחות של ורונסי בטלפון 053-3015250